söndag 17 november 2013

Here we go again...


Jag är så trött på att börja om, så utled på att ändra någon detalj i mina planer och hoppas på att just det här sättet, just detta ska vara annorlunda, just detta ska vara skillnaden mellan misslyckande och succé. Till slut faller allt ändå bara samman och jag är tillbaka i samma gamla hjulspår.

Men vad annat kan jag göra? Det går inte att ge upp, det är inte möjligt, men det gör mig trött hela vägen in i själen att misslyckas åter och åter igen, och sedan resa sig upp och försöka igen.

Jag har i alla fall bestämt mig för att skita i att försöka vara nyttig, äta bra och rätt, det funkar inte längre, jag måste bryta alla dåliga vanor med en dags fasta så får vi se hur det blir sen.

Love you all
Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tanke? En åsikt? En berättelse? - Dela med dig!